paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

jjjjjjjj

Publicerad 2012-11-22 17:13:15 i psykiskt mående,

Hej gott folk, jag har en dyster sida på mig idag... jag försökte ta livet av mig igår, genom att svälja ett kvitto, patetiskt va? skratta om ni vill, men iallafall, jag gick ut det efter typ tio sekunder. ingen ambulans behövde komma. ja saken hörtill att jag mår piss, har inte gjort något idag, har bara legat i sängen och deppat
 
jag ska kanske hem på julen och då måste jag skärpa mig! alla julklappar jag köpt och så måste ju vara under granen. jajaja, nu ska jag fortsätta deppa framför datanm och sakna alla människor.. <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-22 17:36:35

Gå och lägg dig i tid vila imorgon blir en tuff dag ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela