paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

FUCK IT!!!

Publicerad 2013-04-20 08:47:22 i psykiskt mående,

Jag ska stanna på psyk i helgen, har ju för tillfället ingenstans o ta vägen
 
Människorna här är läskiga, förrvirrade konsttga, och dessutom så jag yngst här! jag e på vuxempsyk och det suger! 
 
jag får en hel del mediciner som inte hjälper  men det finns en som hjälper! och det är Haldol
dock blir jag trött  och sluddrar man hör typ inte vad jag säger..  som om jag vore full... 
 
jag villl verkligen bort härifrån 
 
jag har inge pengar heller och jag får inte gå ut.. fuck it! 
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela