paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

jag saknar vemyra!

Publicerad 2013-04-03 13:23:20 i psykiskt mående,

Idag ska jag ha mitt första samtal!nu måste jag bara våga att släppa ut allt ur mig! JAG MÅSTE! annars e det ju ingen mening och gå dit och låtsas som om ingenting.
 
Jag träffade en vän till familjen idag som förövrigt tyckte jag skulle anmäla händelsen med poliserna  förra året, när dem slog mig och kallade mig subba!  kommer aldrig i mitt liv kalla någon subba, för jag vet hur kränkande det var att bli kallad det, speciellt av en polis  som inte ska använda dem orden! jaja får se hur jag gör.
 
 
Idag har jag städat vardagsrummet och lagat lunchen med personal.
 
 
Helg planer?? ingen aning fick ett fint erbjudande av en som bor här, men får se om jag vågar.
 
take care// nora
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela