paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

polis polis

Publicerad 2013-04-06 15:56:18 i psykiskt mående,

Jag var på rymmen igår,  jag vandrade runt i tio timmar innnan polisen tog mig, jag stod utanför polishuset flera gånger, varför? ja en bra fråga för att jag e så fucking patetisk!
 
När polisen tog mig så sjutsa dem mig tillbaka, men ja ville inte tillbaka just då, så dem börja ringa så ett tag så ringde dem och frågade socjouren om jag kunde komma till en p12A  igen, men jag gick med på att åka till sjukhuset, eller psyk, men nör jag kom dit var jag så fruktansvärd trött så då var ångesten borta, jag höll på att somna i väntrummet flera gånger.
 
 
vi satt i vår trappuppgång och pratade, polisen höll i mig. och jag bört aldrig ihop direkt framflr dem, men inombords grät jag floder.
 
jag känner mig bortgjord och hatad av alla förtillfället även om personalen inte säger att dem e arga så känns det som alla hatar mig
 
hur länge ska jag orka hålla på?
hur länge ska ja orkar överhuvud taget?
 
jag behöver ångest medicin, och det får jag inte förrän på måndag och kanske inte ens då, det beror på om dem får tag i våran läkare, bara det oroar mig.
 
detta blev ett depp inlägg, men jag är depp, jag tänker inte låtsas vara glad när jag mår piss, jag mste börja prata

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-04-07 19:50:13

Det är bra.
Inte bra att du mår skit, men att du inte låtsas vara glad när mår piss!
Försök att "sköta" dig, jag vet vilket helvete det är, och att alla andra alltid
får det hela låta så jävla mycket enklare än vad det är..
Men du klarar det, du har ju klarat dig så här långt, eller hur?
Du klarar MYCKET längre än så här, du kommer att uppnå saker,
tålamodet är det enda som brister, och det svåraste att finna när man är desperat!

Men om du vill, så kan du skicka mig ett mejl (till den adressen du får med denna kommentar) och skicka ditt
nummer, och du kan ringa mig om något blir jobbigt, när som helst på dygnet.
Eller bara mejla.
Du gör som du vill, men det kanske hjälper. =)

Önskar dig det bästa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela