paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

skit dag

Publicerad 2013-04-04 16:18:19 i

idag är en skitdag. självskadandet tog över...

min kropp skriker efter att agera ut. jag får inte. jag vill inte sabba denna chans jag fått ute i friheten. jag e förtvivlad. jag har gråtit idag och det händer inte ofta, bara när jag mår riktigt dåligt som jag'gör idag. tillbaka till utagerandet, jag vet inte hur länge jag klarar av att stå emot. en timme? en Dag?

jag vet inte.... att skada mig själv hjälpte inte.... så ska jag bara vänta på att bomben ska slå ner? det jag vet är att jag ska ut ikväll vid nio kanske. jag lider idag. får se om jag kan få i mig mat sen vid sex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela