paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

bad day

Publicerad 2013-03-29 14:25:23 i psykiskt mående,

Hej allihopa! jag e på konstigt humör idag, saknar och saknar, det e jobbigt men imorn får vi påskägg och det e ju gött :D
 
Idag har jag städat mitt rum och duschat. kul ? nja.. duscha e ju trevligt men toan e ju mini så jag som annars gillar och duscha gillar inte att dúscha längre, jag gör det ju men det e inte kul när man inte har utrymme att röra sig!
 
jaja, idag ska jag inte göra mycket, ska väll spela quizkampen och subway surfers, NICE! Japp japp
 
ångesten börjar komma, och jag vill göra dumma saker, måste stå emot! skulle lätt kunna rymma till norrland, men har tyvärr inga pengar till tåg!
 
 
Jag trivs ju, men ah ni fattar ändå inte! jag borde inte vara själv heller men jag måste kunna arbeta bort tankarna själv! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela