paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

free falin

Publicerad 2013-03-28 16:18:44 i psykiskt mående,

Jag pallar inte! jag mår bra men ändå inte, vi ska äta lövbiff ikväll,det e nice, det som e mindre nice e att jag saknar M.H o R.W tror inte jag får nämna deras hela namn i bloggen så det får bli initialerna. jag saknar inte min fosterfamilj men jag saknar folk från mitt förra behandlingshem som e en p12a? iallfall M betyder sjukt mycket för mig och jag skulle vilja träffa henne idag, få se om man tar tåget till norrland i sommar eller om man låter henne komma hit också.

idag e en skit dag, jag har tvättat och det är sjukt läskigt i den källaren, höhö jag typ springer när jag ska fixa med tvätten där. jaja. ha det gött

och r.w?? förlåt för alla gånger jag gjort dumma grejer mot dig! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela