paininside.blogg.se

hej och välkomna till min anonyma blogg som handlar om mitt psykiska mående och hur min vardag ser ut,

good feeling

Publicerad 2013-03-30 13:12:12 i psykiskt mående,

JA! Jag vet att det e patetiskt att försöka ta livet av sig med ett kvitto, det var ett bra tag sen, och jag hade inget vasst eller något annat, så i brist på annat så tog jag ett kvitto! jag vet skratta på! jag mår idag bra, igår var en lite mindre bra dag, men idag mår jag super!


bloggdesignen e inte den bästa, måste fråga någon som vet sånt här-..

vet att jag skriver osammanhängande, I DONT CARE!

det som e på G nu e att jag ska fylla i en massa papper, sen ska jag be om en ny utredning, för mina diagnoser e lite konstiga!
sen ska jag ut på praktik! jaja

undrar ni inåt så komentera!

Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2013-03-30 20:44:54

Yes, försöker uppdatera.
Men nu blev det himla stressigt (beskrev situationen
i senaste inlägget).
Så nu är jag extra mycket ur gängorna gällande bloggen,
jag vill skriva och kommentera, men tiden räcker inte till,
man hinner knappt andas. ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela